Ny Månad och Ny President.

Nu är det en ny månad, Den första mars.  Under de föregående 2 månaderna har det skett många förändringar i mitt liv både bra och dåliga. Man kan nästan säga att hela mitt liv har blivit nytt. men men sånt är det med allt. alla kan int vara nöjda med allt man gör, saker förändras. Vare sig man vill det eller int. Förändringar kommer det bli under den här månaden med. Uppdaterar mer om det lite senare.
Förändringar kommer det troligtvis med eftersom idag får vi en ny president i Finland. Sauli Niinistö heter den gubben och jag vet int riktigt vad jag ska säga om han. Men Finland var inte redo för en homosexuell President tydligen. Men enligt mig skulle han ha varit bärre än Sauli. Men men Finska folket har gjort sitt val.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback