Slavarbete. + Morgondagen

Yeah idag har det i stort sett nästan bara varit slavarbete i Veturi, Nerverna har varit borta och nej hohho vilken caramba! Möte hamna man med på med handledaren. Lol.. Men men elämä on såna här dagar måst de finnas med. Vädret har varit skit med. Blåsigt som fan och i Ekenäs har det tydligen snöat med. Lol.. Tur så fick man måla med vattenfärger på eftermiddagen och sedan på väggen med och bara ta det lugnt. Sedan fick man  träffa Fredde efter Veturi men så det blev bättre. Jag drog till hans och där sovde vi bort resten av dagen och mot kvällen drog vi till stan och härjade på där.
I morgon blir det som tur bara 3 timmar Veturi för min del sedan drar jag till Ekenäs , för jag ska på Rättegång.. Det ser man verkligen fram emot.. Heldre rättegång än Veturi. So yeah.. Godnatt för min del blir det redan nu. Skall slötitta på Family Guy och sova så jag orkar upp i morgon.
Peace <3

Remember Guys!
ddd

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, så sant, men så svårt ibland! Men jag brukar nog vara ganska okej på att inte höja rösten, jag brukar vara ganska kvicktänkt så alltid hittar jag på något bra argument..:P



Svar: Tack!:) Jag blir här i Ekenäs till fredagen, då far jag hem över helgen men på måndagen kommer jag tillbaka hit igen!:)

2012-03-14 @ 20:04:48
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback