The Weekend Is Over. Nyfärgat hår <3

Så som många andra veckoslut har även denna lidit mot sitt slut. Skall börja fara och sova så jag orkar upp i morgon och allt det där. haha. Fredagen Spenderades här hemma, och jag Och Gullet hade vårt egna lilla hemmaspa.  Vi var i bastun och allt det där som hör till. Jag hann även få håret färgat, mörkbrunt + blondering i Pannluggen. Och åter igen har jag lyckats få min pannlugg grå. Annars låg vi och såg på film och bara myste. <3
på Lördagen var det först slötittas på tv hos mitt och sedan blev det att fara efter dricka och dra och se på Ishockey , jag som aldrig varit intresserad av Ishockey så trivdes rätt bra att sitta och dricka smått och se på hur laget gullet hejade på fick stryk. Lol.  Sedan tog det int länge så somnade vi båda. Söndagen har varit ganska så lugn. Vi har legat hos Freddes hela dagen och slötittat på dokumentärer och så drog vi till stan och gick i stan en stund och så drog vi till slottsbacken och sen blev det att slötitta på dokumentärer igen haha <3  Så var vi ut och gå i trollböle/västerby och där träffa vi Mathias med. Sedna drog vi hem igen och så såg vi på mer dokumentärer suprise suprise. Sedan var det bara att dra sig hemmåt och nu sitter jag här och planerar morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback