Fredags Planer

Yeba, nu är det så att jag inte kan få sömn igen så jag kommer sitta uppe halva natten igen och inte få nått gjort i morgon haha. Men skall försöka ändå få några saker gjorda. I morgon måste jag städa rummet, kan inte skjuta upp det fler dagar nu och i morgon är det helt perfect . Och eftersom det kommer ta några timmar tänkte jag testa på en hårinpackning som sägs ge dig längre år redan på 1 vecka. ( det återstår att se ) . Sedan måste jag hinna via en klädbutik efter leggings, får troligtvis bli Lindex. Sedan skall jag även testa på att få längre naglar som också skulle visa resultat efter 1 vecka.
så att i morgon kommer det startas med 2 tester om att få både starkare och längre hår och starkare och längre naglar på bara 1 vecka. och undertiden jag testar detta hinner jag städa mitt rum
( multitasking 3000! )

efter det blir det troligtvis att dra till stan och söka upp ett par leggings el dyligt och sedan blir det väl att hänga med nån kompis och senare kommer säkert pojkvännen hem med.

Hoppas ni har en underbar Fredag mina älskade läsare <3

Kommentarer
Postat av: IngerJessicaMarie

Ha ha, hoppas det funkar... längre hår på en vecka... vill veta vad det är i så fall=)) Ha en underbar helg=))

2012-05-18 @ 11:20:06
URL: http://lchftrollet.blogg.se/



Postat av: Jennifer

En underbar fredag till dig med=)

2012-05-18 @ 15:10:54
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback