Such an awesome day

Yeba, försov mig på morgonen. Vaknade kvart före 9 och skickade meddelande om att jag skulle bli försenad, gick snabbt i duschen och plockade upp M i stan. Sedan drog vi till Veturi , kom ca dit 25 över 9. Sedan lagade jag mat, Chili con carne.  
Sedan var vi ut och gå och efter det fick jag börja på min portfolio.
Sedan slutade jag lite före 3 och drog iväg till min terapi. Sedan plockade jag upp Mikey och cruisade en stund med han och var och äta, after that for jag efter Anna och vi drog till Karis igen och cruisade runt med Mikey en stund och sedna joinade även Sander en stund.

Sedan blev det hemfärd och nu ligger jag här och ser runt på google earth och ser på film.
Skall börja sova så småningom så jag inte försover mig i morgon hehe. lol. Annars finns det inte så mycket att säga om dagen förutom att den varit awesome. Tnx 2 everyone <3

Cya guys <3 I morgon blir det att svara på alla era kommentarer och så vidare <3
Love you readers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback