This Pain ain't pleasure..

Yeah, idag har jag varit som i ett svart hål.. Humöret har varit upp och ner. Hela dagen. I veturi blev det först att skriva uppsatsen färdigt. sedan blev det mat , sedan ut och hugga ved och stapla veden. After that blev det att gå ut och gå och  efter det blev det igen att sitta och skriva. Fick helvetet färdigt ivarjefall plus hann med andra uppgiften med. Sedan blev det att träffa kompisar <3 och efter det var det att plocka upp Anna från skolan. Sedan drog vi på Cruis och after that blev det att sitta hos hennes. <3 TUSSE <3
Sedan blev det hem och nu har man just kollat smått igenom Dayviews lite grann. Fyfan hur det var länge sen man var där och kollade, fyfan så mycket som har hänt undertiden. Men detta får komma nån annan gång.

Nu blir det nattciggen sedan blir det att sova. Tro mig people, jag behöv det efter förra natten..
Men för tillfället före det blir dte att vara på msn en stund. fyfan var skoj man kan ha på fb kl 2 på natten med 2 svenska killar som inte förstår hur man kan prata Svenska i Finland. Plus lite annat. Lol.
Men nu blir det nog sängen snart för min del.
Ha det bra guys <3

Kommentarer
Postat av: Nora

sv: Tack, det samma! :)

Jag bor i Vasa :)

2012-05-03 @ 14:32:39
URL: http://noramattsson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback