Today

Idag jaa, det har varit en helt ok dag idag. Morgonen var fylld med ångest och även så mittåt dagen: men men såna dagar får man bara leva med. Sedan drog jag in till stan och plocka opp Anna. så blev det lite cruisas och efter det blev det att tvätta bilarna och sedan ett varv till karis och sedan hem till Anna's. Där läste Anna på prov ovh jag spelade med hennes syrra Alfapet. Jag vann Wohoo!
I morgon är det fredag och då blir det skojj, för då får jag se min Boo Boo Bear igen och vi får se vad vi ska hitta på. Kanske det blir en sån fredag som jag dricker på. Eller så blir det bara myspys.
På morgonen blir det hemma spa ivf och sedan blir det ett varv till Tenala och sedan blir det trolivgtvis att fara till Kimito med ett varv <3
Men nu blir det godnatt för min del. Har mycket att hinna med i morgon och måste få sova efter denna jobbiga morgon.
Love you <3

sdfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback