Kallt och regn...

Tur så sitter man inne i en varm stuga . <3 Benne och jag åt just här och nu ligger han och sover medan jag slöar framför datorn en stund och lyssnar på radion <3  Tänkte just gå ut på en tobak bara det int sku blåsa så fruktansvärt. I morgon blir det att fara ett varv upp till stan eftersom jag skall på teater. Fun Fun <3 
Idag har det inte hänt så mycket jag har städat smått i stugan och försökt få upp värmen i den medan Benne har varit ut och köra med båten. 
Eftersom jag kommer upp i morgon till fastlandet betyder det att jag kan överföra alla foton jag har i kameran med och se vad jag lägger in hit. <3

 
Vad har mina älskade läsare för sig då? <3

Kommentarer
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Jag har tråkigt..
Orkar och vill inte göra mycket, men..

Jaaa, I'm alive

Om du har tråkigt o vill prata strunt o pimpla kaffe, så välkommen

2012-11-06 @ 18:09:56
URL: http://finlandssvenska.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback