Inner Peace <3

De senaste 3 dagarna har jag faktiskt fått känna inre ro. Först när vi bara var här och låg och pratade. Långt borta från allt skit från stan osv. Igår när vi bara satt med ljus tända på bordet och bara diskuterade allt möjligt mellan himmel och jord och sedan idag 2 ggr. Först när vi satt i skogen och bara var helt tysta och såg omkring oss, och mitt i allt vågade sig 4 hjortar sig fast i oss. Den största var max 4 - 5 meter ifrån oss medan den yngsta var 2 - 3 meter ifrån oss och inte störde de sig att vi satt där brevid varann och såg på dem <3
Och nu när man sitter här ute i riktigt yttersta skärgården och det finns ingen belysning här bara levande ljus och öppna spisen <3 Och speciellt idag eftersom jag legat ute på berget och sett på månen med kikare. Allt är så annorlunda här på natten speciellt när det är fullmåne ute och lyser upp alltihopa. En sån härlig känsla man får inom sig. jag skulle kunna ligga där ute hela natten men måste så småningom, bara elden har minskat i spisen, gå och lägga mig brevid Benne och sova <3
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback