Long time no see

yeah, bloggandet har inte gått så värst bra. Har inte direkt haft orken till det men skall försöka bli lite bättre på uppdateringen igen. Så pass mycket har inte hänt sen senast. Jag kom hem på Tisdags morgonen och  sedan träffade jag lite vänner under dagen. Sedan blev det att spendera lite pengar med, Köpte 5 säsonger och en toppi. och idag så spenderade jag mer pengar på 16 filmer och ett par skor. Shopping like there is nothing else. <3

Atm ligger jag och ser på two and a half men. I love it <3  Funderar även på att ändra lite i designen och på lite blogg ideer. men får se om jag har tid att göra nått överhuvudtaget. 
men ska försöka få sömn nu så jag orkar opp i morgonbitti.
Love you all <3


Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Låter inte som det går någon nöd på dej=))

Svar: Nepp , Allt flyter på rätt bra just nu^^ hur är det med dig då? :)
Yuki Yoursic

2012-10-04 @ 01:29:00
URL: http://lchftrollet.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback