My new home <3

Yeah, av nån andledning kan jag inte ladda upp bilder hit. Tänkte visa lite delar av stugan jag bor i för tillfället <3 
Idag har det inte hänt så farligt mycket förutom att morgonmålet bestod av grillade knackorvar som jag hade i öppna spisen. Benne drog upp till stan ungefär  7 tiden och hans föräldrar for upp lite senare så jag är helt ensam hit ute på holmarna atm. Dom kommer väl ungefär 7 tiden tillbaka. Då är det mörkt <3
Får se vad man hittar på att göra idag eftersom jag igår städade hela stugan och diskade all disk och redde upp terassen så nu är allt städat. Jag tog ut alla mattor och sopade till och med golven haha. Äntligen är golvet barr fritt <3 Så efter att allt var fixat och veden inburen var det bara att tända ljusen och lägga sig och läsa en bok och vänta på att Benne skulle komma tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback