Omg it's snowing <3

Igår så när jag kom ut hit så fanns det en stooor hund här i stugan, oh så god han var <3 Värsta var att han va nästan större än mig och vägde mer än mig. Vi slängde bara in väskorna och for över till grannholmen och chillade där en stund. Sedan blev det rökt lax och sik här ute i stugan med 2 gäster . gott var det haha. Sedan drog dom hem till sitt och vi drog över på bastu <3 Härligt <3

Idag morse när man vaknade var det allt annat än härligt. Det var minusgrader ute och inne var det ca 7 grader, fyfan. Sedan efter nån timme så började det snöa här ute. Då stod jag i vinterrock och mössa och diskade utomhus. Mycket härligt kan jag säga.  Nu så är dte på nollan och fortfarande snöar det. Rikligt snöande, tur så är holmen såpass varm ännu att det inte "fastnar" . 
Men nu skall vi börja söka oss över viken och äta pizza <3 Nom nom. <3

Love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback