Awesomeness i yttre skärgården

Yeah, idag har det varit en helt underbar dag ute hit i skären.
Vi vaknade lite efter 10 och sedan drog vi över till grannholmen och sedan blev det att fara ut i skogen och sitta och mitt i allt hade vi 4 hjortar framför oss. Det verkade som om int dom såg oss överhuvudtaget. Awh så söta dom var. <3 Sedan blev det tillbaka hit till stugan och där åt vi mycket nami nami och sedan lämnade Benne mig ensam här ute 2 timmar. Hann gå runt omkring holmen 2 ggr och satt och fiskade och sedan kom jag in och myste på soffan och såg på en serie tills han kom hem igen.
Sedan blev det att fara över till holmen igen och sedan mot kvällen blev det bastu och plättar <3
Vi kom just precis tillbaka och skall bara reda ut håret så blir det sängen som gäller för oss.
I morgonbitti blir det fiske direkt på morgonen så det är bara att försöka få sömn nu så snabbt som möjligt så att vi orkar opp.

Hoppas mina älskade läsare haft en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback