Everything gonna change.

Förlåt alla för mitt otroligt duktiga bloggandet här. *host* har haft en liten svacka i mitt liv som jag bara int orkat med nått. Bara försökt orka mig igenom första jobbet sedan andra jobbet och till sist försöka aktivera mig efter det. Vilket har resulterat att jag sovit största delen av dagarna. Sedan har jag varit med min underbara pojkvän och bara tagit det lugnt. Nu är en ny vecka på g och denna vecka verkar lite lugnare ivf. Har mer ork och tid och lust att göra saker igen. I morgon kommer jag tömma min telefon och försöka få in lite bilder hit med. Designen skall uppdateras med. plus annat skoj.

"Remember you are strong, you just don't know it yet."

Bjuder på en bild från min Instagram. <3

Kommentarer
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Tar gärna kaffe någon dag du känner att du ork och hinner..
Senast jag såg dig i butiken var jag döslut av flunssa, absolut ingen röst osv osv

Svar: svar : förlåt för sent svar men jo kaffe skulle sitta fint nån dag :)
Yuki Yoursic

2013-04-25 @ 20:41:45
URL: http://finlandssvenska.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback