Hej och Hå. BloggPaus.

Yesbox.. Här har det nästan stått tomt i en månad. Har haft så mycket annat för mig att det har tagit upp all min tid. Men men . Skall försöka nu börja blogga normalt igen nu när allt börjar vara på sin plats.Jobbet flyter på och det är alla dagars höjdpunkt. Trivs så bra på jobbet att det är riktigt skrämmande. Hur dålig dag man än börjar med / får under dagen så finns det alltid människor runt omkring där som piggar upp en. Love it. Idag var däremot en lite sämre dag för mig eftersom jag lyckats få inflamation i foten så har just och just kunnat gå men envis som man är har man tagit sig igenom dagen . Fast jag tog bilen till jobbet idag morse eftersom jag hade så ont på morgonen. Så resten av dagen har jag tagit det lugnt. Somnade efter jobbet, hade epic mardrömmar och vaknade av att nån öppnade min dörr.Sedan  Var jag  via stan med en kompis och hämtade mat åt mig och kom hem.
Just nu ligger jag och ser på youtube och skall försöka sova så småningom. 

Love you all <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback