shop until you drop <3

Av nån anledning så måste jag köpa mycket nya saker när jag mår dåligt och är deprimerande. Så den sensate veckan har bestått av shopping shopping shopping. Har skaffat mig 2 nya klockor, 1 par skor, smink, smycken, 5 toppar, 4 tränings dvdn, 1 spel + annat krimskrams. Inte för att jag direkt behöv nya saker men när jag mår som jag mår, bränner jag pengar som om det inte vore en ny dag i morgon. Bilder kommer komma upp senare ( troligtvis i morgon ) eftersom jag rensar datorn idag/inatt.  
förutom att jag spenderat pengar idag så var det åter igen en lugn dag på jobbet, av nån anledning har jag fått ett sånt schema att alla dagar ser nästan likadanna ut. Sitter och väntar ca 3 timmar varje dag för att få nått att göra + 1 kaffepaus ( ca 1 timme brukar det bli ) och 30 minuter matpaus. so fuck yeah. Lepogare dagar/jobb finns nog inte. Tur så har jag x3m med mig alla dagar och underbara kolleger. <3 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback