Vilken vecka....

Skönt att veckan snart är slut. Skönt att jag inte behövde vara i ekenäs på veckoslutet. Tur att jag har såna nerver jag har. För hela jävla veckan har varit helt fucked up.. Försov mig på måndagen. Sovde inte så mycket under natten Fullmoon in my heart. kan inte sova alls under fullmåne.. Så stressade  mig till första jobbet och var helt borta dom 2 första timmarna. Sedan till andra jobbet och där hände nu va de hände..  Tisdagen var det fullmåne ännu och omg.. andra natten utan sömn. helt trög på morgonen och halvdöd de första timmarna igen.. normi dag på andra jobbet med.. it's like fuck you all moment.. Efter det slapp jag hem och inget blev bättre.. Så det blev lite shopping som jag int ännu har ångrat. ännu.. Men men idag har det varit liite bättre. sovde åtminstone under natten men har sjukt stora mörka ringar runt ögonen . Nice... Och jobbet gick helt okey. hemma gick allt helt okey och sedan kvällen blev aweome med att köra nico o 3 andra gröna saker från Santa fe till Garnisionen. Det var bästa 15 minuterna under denna vecka.. OMG.. sedan ringde nico ännu till mig efter att han farit in på området och vi pratade i ca halvtimme eller nått och det var helt awesome. Små nöjen ftw. 

Förutom att jag mått dåligt hela veckan så har jag sett på youtube videon. Love it. Inspirerande.
Vad gör ni när ni mår dåligt/har en dålig dag/etc?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback