I love new shoes!

Idag är jag världens lyckligaste tjej! Idag blev det att fara till Svartå tatueringsstudio och kolla lit epriser and so on. Skulle även och testa skor. Var helt säker på att hitta ett par där. Kom hem med 5 st och en väska på köpet. AND I LOVE THEM!  Har hur länge som helst försökt få skor åt mig ( har 35 36 så det finns inte så mycket högklackat i den storleken ) och kom hem med sjukt grymma skor. Bilder komme ri morgon efter att jag kommit från jobbet.
Men nu är sängen och kallar när jag skall tidigt upp i morgon.

Seriöst idag kunde inget förstöra mitt humör! 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Sv: Tack så mycket! :)

Svar: Så lite så ^^
Yuki Yoursic

2013-01-29 @ 20:38:38
URL: http://www.vickanmedv.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback