Friday Once again. + Föregående vecka.

Yesh.. Nu va de Fredag igen.. minns förra fredagen när hela huset sku storstädas när det skulle komma besök hit. 1.5 Dag tog det och minus 5 stora roskispåsar så blev det ett välstädat hem haha. Finns mycket som ska gås igenom ännu. Denna fredag kommer troligtvis gå lugnt till. Mer än vad man kan säga om denna vecka:

Söndag : raseborgsteater Mio min mio

Måndag o Tisdag : Åkte över till Estland med aage och Benne plus 4 andra i Aages båt. Dit resan var lugn och allt gick bra dit. När vi skulle börja fara därifrån så började det spöregna. Och mitt i allt var det storm på Finska viken. Så efter 5 timmars försök att ta oss därifrån ankrade vi ca 1 timme utanför Tallin och väntade någon timme och ca halv 11 försökte vi igen ta oss mot Finland. Det gungade nog fast det lugnat ner sig och jag halvsovde sista 2 timmarna. Kl 4 på morgonen var jag på Holmen och allt gungade som bara vad. Otroligt nog blev jag inte ens sjösjuk. Sedan sovde vi till ca 11 tiden och så for jag upp till stan efter det. Sovde även bort resten av den dagen lol. 

Onsdag : Tandläkare kl 7:30 på morgonen. Rotfyllning fuck yeah.. Det var så smärtsamt och tog så länge att jag höll på att dö.. Efter det for jag till Fammos och färgade hennes hår och klippte även henne. Efter det blev det att vara på stan en stund och bara ta det lugnt. 

Torsdag : Vaknade med en sån jävla värk i käken. Ringde tandläkaren och nu ska jag äta flytande mat ( pulversoppa) tills Måndagen. Fuck yeah.. Då får jag min medicin utbytt och troligtvis försvinner värken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback