Tudeluu

Yesh.. nu ligger man åter igen i min stora säng och kollar runt på youtube. Kom upp till stan idag på kvällen och har inte gjort så mycket sen dess. Slöat och tagit det lugnt. Färgade även mina ögonbryn för första gången sen jag gick i frisörskolan  här för nån dag sen. And i loved it så färgade på nytt idag dom och fick dom noppade även. Tnx honey <3  Annars har det int hänt så mycket på senare tiden.
I morgon skall jag hänga med Sani hani och på torsdagen skall jag ut till holmen igen. Fun Fun Fun <3 Det går lite segt ännu med nya designen när jag var sängliggande här en vecka och nu hamnar göra allt som jag borde ha fått gjort den veckan. 
Snart är det även min födelsedag så har 2 hus att städa före det och 3 sorters fest kläder att välja.
Gonna be so fun. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback