Grym vecka ! <3

Yeshbox.  Har inte hunnit blogga så mycket denna veckan. FIck veta på Måndagsmorgonen när jag kom till jobbet att den andra städerskan är sjuk och mitt i altl ringer min chef och frågar om jag vill jobba hela dagen i skolan ensam. Hell yeah så tackade jag ja till det och nu idag har jag fått veta att jag kommer få vara här ensam till Fredagen. Det är helt nice behöver inte stressa till andra jobbet under hela veckan, men lite långtråkigt kanske det blir när jag sitter på kaffepauserna och matpausen ensam. Murr. Måndagen hände inte så mycket efter att jag kom från jobbet. blev att fara och handla lite saker och sedan hem och ta det lugnt. Igår var jag trött som bara vad när jag kom från jobbet och tänkte att jag håller på bli sjuk igen. känndes som om jag sku ha haft Feber.. så jag lade mig och vila när jag kom hem och sedan senare i bastun . Efter bastun var jag så trött att jag gick och lade mig. Och i morse så kännde jag mig extremt utvilad ( vet inte när det senast hände ) och nu känner jag mig int sjuk mer.  Så fuck yeah. Atm sitter jag på kafferasten och tar de lugnt.
Kvällens planer är att fara till Helsingfors till Korjaamo idag. Så får se om jag hinner slänga in ett inlägg under kvällen med.
Love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback