Just suck it up..

fy fan hur denna veckan har varit tung.. Stressat mig igenom den och det märks. Först skall jag söksöka orka upp på morgonen. Brukar inte vara ett problem men tack vare mitt ena jobb blir det tungt.. Sover dåligt och allt. Sedan efter att jag stigit upp är det oftast duschen som gäller. Efter det blir det att börja gå mot jobbet. Sedan är det lugnt tills maten. Då börjar de stressiga för jag ska hinna äta och sedan börja gå till andra jobbet och där är det psykiskt tungt att jobba.. Riktigt ångestframkallande.. Sedan efter det är jag så trött att jag bara skulle vilja sova bort resten av eftermiddagen/ kvällen , men har så mycket annat att göra.. Sedan måste man ju hinna vara med kompisarna oxo i något skede och ändå hinna i tid i säng så man orkar opp nästa dag.. och som att det inte vore nog. hela denna veckan har varit helt usch.. Allt har skitit sig och jag har för det mesta bara mått dåligt över allt.. Hamnat hjälpa till här hemma med allt eftersom en hoppar runt på kryckor och  i morgon blir det operation och hur kommer int allt förändras efter det.. I just don't wanna know..
 


True story. så jag får bara suck it up o orka mig igenom veckan tills Fredagen. Då slipper jag äntligen härifrån igen och bara få vara med min pojkvän långt borta från allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback