Dagen i korthet.

Idag gick jobbdagen helt okey som vanligt haha, När jag kom hem så somnade jag framför datorn och sovde tills halv 6 tiden. Då undrade jag varför ingen jag bestämt träff med idag ringt och väckt mig. Så det blev intensivt sökande efter telefonen. Efter ca halvtimmes sökning fanns det bara en plats kvar, arbetskläderna på jobbet. Så jag hamnade fara dit och söka min telefon och hade 16 missade samtal och 26 meddelanden. Sorry haha. Sedan drog jag in till stan ett varv och träffade herr suris när jag inte kunde svara i telefonen haha.Just nu sitter jag med en peeling ansiksmask och smuttar på mitt nya favorit te <3 BlueBerry Muffin Tea <3 I found my true love <3 Första koppen jag tog så använde jag 2 påsar eftersom jag inte tyckte den hade tillräckligt med smak och andra koppen jag tog så lade jag en tsk socker till vilket tog fram mycket smak. Så nu har jag en ny favorit te sort <3  Passar bra nu eftersom jag kännt mig krasslig idag, hoppas verkligen inte jag får influensa. Har så mycket att göra under denna vecka och veckoslutet att jag skulle inte ha tid för det.
 Love you all <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback