Lungt veckoslut

Detta veckoslut har spenderats i stan oh´ch det har varit så weird. På Fredagen sprang jag omkring i skobutiker med Danso och vi hade så roligt att toden stod typ stilla haha. Vi var ända till kyrkslätt och kollade på skor tills hon hittade ett par. Sedan blev det att cruisa lite medan mina senare planer till Fredagen blev avbokade. Men vad gör det kom hem lite tidigare än planerat och bara slöade framför youtube. Lördagen var först och spenderades i Ingå på 1års kalas och sedan blev det att dra till Kyrkslätt igen för att han den andra skulle ha mat.. så jag hamnade beställa 20 osthamburgare och en dubbel ost åt mig, det komiska med detta var att hon frågade om jag skulle ha dom med eller äta här och medan hon frågade märkte hon hur dumt det lät så vi stod där o skrattade.  Sedan blev det att börja söka sig mot Ekenäs igen och kvällen spenderades med att se på Jackie chan filmer, han den andras planer blev ändrade med så det blev film marathon tills vi båda somnade haha. Idag har det bara varit en lugn Söndag och det har varit storm här. en av grannarnas växthus blåste sönder så jag hamnade föra lite delar tillbaka åt han som blåste hit haha. I stan fick jag även en gren i huvudet så jag har haft en sån jävla bula och huvudvärk resten av dagen. Sovde även en liten stund i hopp om att det skulle lätta lite. Men nu skall jag börja fara mot butiken och sedan på kaffe till min bror och hans sambo. 


Love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback