Höstväder och nya glasögon.

En sån tur att det inte är kallare i Södra Finland just nu haha, då skulle det snöa just nu för fyfan hur det regnar ändå. Idag har det varit riktigt höstväder här. Grått och regn hela dagen. Jobbet gick riktigt bra och efter det kom jag hem och fortsatte städa hemma. Sedan blev det att slötitta på Youtube och bara ta det lugnt, har varit sånt väder idag att det har varit skönt att bara vara inne och mysa. Mitt i allt ringde telefonen och det visade sig att mina nya glasögon var färdiga. Så det blev att dra till Bromans efter dom. Plötsligt blev allt Full HD vision hahah. Det är hemskt hur min syn förändrats, men ändå så har det gått 7 år sen jag fick mina förra glasögon. Så det var bara bra att mina andra föll i golvet och linsen gick sönder. 
Just nu sitter jag i sängen och skall snart sova. Lite youtube till bara haha <3
Love you all <3 

Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

- tack så hemskt mycket!
ha en fin dag!

2013-10-26 @ 07:23:12
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback