Oreda oreda oreda....

Behöver verkligen göra om i mitt rum känner jag. Det har sett "likadant" ut i nära 2 - 3 år nu.. så när väl inspirationen kommer blir det att börja rensa och ogranisera om och allt annat skojigt. Men med att städa 8 timmar varje dag på jobbet ger inte mera lust att städa hemma efter det. Men eftersom jag nu kommer ha mycket tid efter jobbet att göra saker så har jag faktiskt tänkt ta tag i allt. Bor för det mesta ute i skärgården med pojkvännen med och där är en annan plats som jag städar 2 - 3 ggr i veckan så det blir int många dagar i veckan för mig som int innehåller städning av nått slag. Men men lite i gången bara så blir det nog bra. Men just nu blir det att slö titta på film och börja sova igen.


Remember guys I love you <3

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Delta gärna på tävlingen som är igång, där 3 vinner en varsin goodiebag! Tävlingen hittar du på min blogg

2013-10-08 @ 23:50:51
URL: http://mohammedis.se/



Postat av: . Pjumas . ♥

Jag borde också städa, ser ju ut som ett bombnedslag hos oss :D men man hinner inte riktigt med en 4 månaders liten busflicka ;D

2013-10-14 @ 09:26:48
URL: http://pjumas.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback