Sista varma dagen <3

Idag har dom då sagt att det är den sista varma dagen detta år. Tur då att jag har allt framplockat reddan för vintern haha. Har redan haft vinterkläder på mig några veckor ute i skären. stor del pga att jag varit sjuk och att jag är tydligen är en som fryser direkt. haha. Idag har ändå varit en så fin dag fast det kännts kallt emellanåt. Vi gick runt holmen idag och bara pratade och sedan hade vi besök av några personer. Annars har det inte hänt så pass mycket. Vi låg sedan inne och såg på Dexter och two and a half men.
Sedan kom jag upp till stan och for och handlade och nu sitter jag framför youtube och bara kollar runt. <3
I morgon är det en ny dag och nya möjligheter och hoppas mina besökare kommer ha en underbar start på nya veckan.
Love you all <3 

 Bild från tidigare i veckan <3 Kommer tömma telefonerna på bilder här i veckan och kommer försöka uppdatera lite mer då <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback