The Weekend

Veckoslutet i korthet.
 Fredagen: var på jobb, hamnade gå omkring i stan med Benne när han sku söka födelsedagspresent åt mig. Gick väl sådär haha. Kom sedan ut till skären igen och jag började med att laga mat. Blev tortillas <3 Finns inte ord som beskriver min kärlek till Tortillas. Sedan kollade vi på Lost och sedan minns jag inte så mycket mer av fredagen.
Lördagen: Vakande tidigt och började städa och ha mig, efter det blev det Gåsmiddag med Benne och otroligt nog gick det att äta haha. Sedan blev det muffinsbakning på gångs och omg hur köket såg ut efteråt. Efter lite fan och annamma så fick jag båda plåtarna i ugnen och allt färdigt. Sedan var Benne tillbaka och så var våra grannar mitt i allt på gården, så det blev att sitta ute och ta några kalla med dom och snarvla skit. Sedan skulle vi i något skede och bada bastu med men av nån andledning blev det inte av , och vi spenderade kvällen framför tv'n istället.
Söndagen: Av nån andledning vaknade jag redan 5 första gången och somnade om och vaknade igen kl 7.. ( håller på bli gammal haha) Sedan blev det att dra ner till stranden eftersom vi fick vassbuk i mängder som sku både rensas och sköljas. Så gissa vem som satt i dimman och rensade vassbuk med 1 tam kråka och 10 höns och 1 tupp som ville ha mat.  Vid det tillfället önskade jag att jag skulle ha fått vara inne i den varma sängen och bara sova vidare.  Sedan blev det att städa lite och mitt i allt hamna jag stå och steka allt som vi rensat medan han den andra tömmde källaren.  Så musiken dånade och jag hade energi och feelisen på topp.
Sedan blev det att börja dra sig mot stan innan butiken stängde och annars har jag inte gjort så mycket idag.
Planerar även att fara tidigt och sova ikväll så att jag undviker flera migrän dagar.

Bennes fina kamerabild som hamna upp på facebook haha.<3
Love you all <3 

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

svar; visst är dom! :D

vad är vassbuk för något? :)

Svar: http://www.rktl.fi/www/uploads/images/kala-atlas/kilohaili1.jpg det är vassbuk :P skarpsill eller nått sånt heter dom oxo :Pmen här i finland kallar vi dom för vassbuk :P
Yuki Yoursic

2013-09-09 @ 19:37:06
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se



Postat av: liborius

sv. men tusen tack, vad glad jag blir :)

2013-09-09 @ 20:03:27
URL: http://liborius.se



Postat av: Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

- Åh, tack fina du! :)

2013-09-10 @ 16:17:08
URL: http://nattstad.se/madeleineblom



Postat av: Jessica Högberg

Låter som en ganska härlig helg ändå;)

2013-09-11 @ 17:36:41
URL: http://lchftrollet.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback