Today , Yesterday and so on <3


De senaste dagarna hade jag tänkt mig att slänga in flera inlägg men det har inte blivit av. Speciellt igår eftersom jag hade all tid i världen när dom hade utedag i skolan så tid fanns det gott om. Dagen var extremt slö och annars var allt helt jees. Igår var jag även med Hector en stund, var via apoteket och hämtade ut mina piller och så vidare. Annars så chillade vi bara och var via Ingå ett varv. Shoppade as ususal. Hittade underbara doftljus och bakformar.  Annars så har dagarna gått snabbt som bara vad. Idag var det bara att stiga upp, fara på jobb, var efter mina nya höstskor och nu mitt i allt ska man sova igen haha. Annars så har jag städat i mitt rum idag, eftersom det inte räcker att jag städar 8 timmar varje dag på jobbet. <3  Annars så har det inte hänt så mycket, har spenderat kvällarna med att se på youtube <3 
 
Nu blir det att säga godnatt för min del <3 
Love you all <3

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Sovit gott och är utvilad för helg hoppas jag=)

2013-09-13 @ 12:51:02
URL: http://lchftrollet.blogg.se/



Postat av: ❤ w i l m a ❤

- ja verkligen!
tack sp mycket :)
ha en fin kväll!

2013-09-14 @ 21:52:43
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se



Postat av: elinn

Är du sugen på att vinna ett par linser till halloween kanske eller bara till andra saker så borde du kika in min tävling jag har på bloggen just nu!
(jag har även veckans blogg och gör enkla headers)
Hoppas vi ses där :)
Kram!

2013-09-20 @ 03:08:07
URL: http://nattstad.se/elinnjl




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback