Lugn Lördag för min del.

Efter några timmars sömn blev jag väckt av R och han tog bilnyckeln till Luna och for iväg med den och fixa lite på den mendans han tyckte jag skulle få sova eftersom jag varit vaken hela natten hah. Så han drog iväg och jag sovde ca 10 minuter och vaknade om och om igen tills jag inte orkade mera ligga i sängen så jag började kolla på Blue mountain state och spela på datorn. Annars har jag bara legat här och inte gjort så mycket än kollar på BMS och slöat och jag är fortfarande helt borta. 
Men nu har R åtminstone kommit tillbaka så jag behöv inte vara ensam haha.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Skönt med en lugn lördag =)
SV haha visst är hon söt :)

jaha ajdå :( och vår marknad var så liten så vi gick hem efter bara en stund..

2014-12-22 @ 16:54:17
URL: http://nwistrand.forme.se



Postat av: Linnéa Thell Jansson

Skönt ju!!!

2014-12-22 @ 20:09:19
URL: http://linneajthell.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback