New In!

Jag är inte den som tycker om att förändra saker och sånt i min omgivning, därför använder jag en Iphone 3 och en Iphone 4 ännu, men nu har jag gått och köpt en ny laptop åt mig, och jag är hur sjukt glad som helst. Min andra laptop funkar nog ännu men kände att det var dags för en lite nyare eftersom jag haft min andra i över 6 år. But still going strong haha. Hittade på Facebook en dator som inte ens varit till användning, så kollade runt på olika sidor och konstaterade att jag får den för mer än 50 % billigare än i en datorbutik , så jag gick och köpt den.
Nu har jag just varit efter den och nu blir det att sitta och försöka komma underfund med hur allt funkar haha.

Men jag hoppas mina underbara läsare har en bra dag <3
Love you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback