Sometimes the smallest of things can make your day a whole lot better.

Yesh, veckoslutet i korthet. Spenderade Fredagen med Nico och Jonas ett varv och sedan Lördagen var det IKEA i raisio som gällde på dagen och kvällen spnderades i biosalongen med gullungen.<3 Sedan blev det att ha paus från exakt allt i mitt liv under söndagen. Sedan Måndagen måddes jag ut i världen igen så Nico kom och sökte mig och vi cruisade runt omkring och sedan plockade upp Jonas som skulle in i Armén. Tisdagen var det jobb till halv 3 och hur härligt var inte det.  Det har för övrigt inte varit så mycket att göra på jobbet denna vecka pga vädret men jag klagar inte hehe. Sedan blev det att dra på kaffe till Abc med jonas även fast han tog en te och jag en kakao.
Idag ( Onsdag ) har varit helt chill på jobbet, fastän det kändes som om klockan inte for frammåt. Sedan blev det att fara ut på länk, kom hem igen stel som en ispinne och somnade, vaknade för typ 20 minuter sen och ligger nu och ser på PewDiePie på Youtube. Skall försöka hitta sömnen igen och hoppas på en varmare dag i morgon.

Love you all <3
 

Hot Cocoa <3

IKEA <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback