1st week.

Då var första veckan av semestern avklarad. Skönt men saknar jobbet något så otroligt. Sommaren har hittat Finland med. Sa ju att sommaren börjar bara jag får semester haha. 
Tisdagen : Först kom SaniHani och sökte mig och sedan blev det garage genomgång för vår del, efter det Tjejkväll hos den bästa, jag hade alla klackskor jag äger med mig plus klänningar eftersom hon skulle få låna konfirmations kläder. jag gick även igenom några kassar med kläder som jag fick. Taack taack
Sedan blev det en välbehövd massage eftersom både rygg nacke och vader var helt låsta, medan vi såg på en film. 
Onsdagen : Vi vaknade runt 1 tiden , Ooups. och kom hem ett varv och tog det lugnt en stund innan det blev dags för sommarteatern på raseborg. En liten miss hade vi med tiden eftersom vi kom 2 timmar för tidigt. Så vi drom och äta istället och såg på söta killar haha. Efter att ca 1.5 timme gått börja vi söka oss tillbaka mot Raseborgs ruiner. Helt klart bästa Raseborgs Teatern jag varit på. ( sett den 4 ggr i sommar redan ) Efter det blev det att dra på kaffe med Jonas och sedan fick jag äntligen tillbaka min älskade bil som varit på reparation. ♥ Nu spinner den som en katt igen.
Torsdagen : Hände inte så mycket under dagen men sen mot kvällen blev det att fara ut på cruis med Micke och sen kaffe och bara chilla. Mitt i allt besluta vi oss för att vi skulle dra till Hangö Regattan på Fredagen. Spontant, I like it. Sedan träffa vi Daniel lite senare efter jobbet.
Fredagen : tog det lugnt hela dagen och ca 6 tiden blev det att dra ner till Hangö. Vi var 7 personer och 2 bilar. För en gångs skull fick jag sitta brevid och dricka medan nån annan var kusk. Trodde inte jag skulle klara mig med shorts o linne så hade en huppare med mig som behövdes. På regattan hittade man gamla vänner och mycket nytt roligt shakk man var social med och vi gick omkring där i ca 4 timmar. Jag hade det jätte roligt men det verkade som om det bara var människor där för att slåss eftersom det var slagsmål nästan helatiden. Efter att jag tappat bort alla jag kom ner dit med så gick jag omkring en stund själv där och sedan började söka mig mot bilen och eftersom telefon nätet var överbelastat fick man inte tag i nån. Tur så var dom andra vid bilen redan. Påväg upp mot Ekenäs igen så var det en stackars hjort som blev påkörd av samma person som körde förbi oss på storvägen. Så vi stannade där en stund och kollade hur det var med alla. Sedan var det bara att krypa under täcket när man kom hem och hoppas på att man inte skulle ha krapula nästa dag.
Lördagen: Sovde inte så farligt länge, och man klara sig utan krapula med. Yey me. Men blev ändå en slö dag hemma liggandes o bara ta det lugnt och se på tv ( fotbolls vm )
Söndagen : en kompis tyckte jag skulle komma till hans ca 4 tiden och jag väntade 2 timmar innan jag började söka hem mig o somnade först halv 8 tiden. 2 timmar skurrandes runt den tiden på dygne var ganska mysigt fastän jag höll på dö så trött som jag var. Men fick se soluppgången ivf. Sedan sovde man till kl 4 och då tyckte alla här i huset att det var dags att stiga upp. Var ut o köra en stund och sedan hem och ta det lugnt framför datorn. Just nu håller jag på med en design åt en kompis och ska så småningom försöka sova lite tidigare än senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback