Oh here we are again.


Så sitter man här åter igen. Klockan närmar sig 3.40 och sömnen är så långt borta som möjligt verkar det som. När mörknet faller börjar min kreativitet snurra runt i huvudet. Fullt med nya idéer, planeringar, inspiration till att göra exakt allt, så som att städa, teckna, skriva, organisera, ja allt till och med att göra bloggdesigner och tråkiga pappersarbeten. Men på dagen är min inspiration på noll. Jag har ingen energi eller lust att göra nånting då. Vissa idéer kommer jo när jag kör omkring i min bil men så fort jag är hemma finns det ingen ork mera till att börja med nått, men alltid till natten. Detta resulterar till att jag är vaken just den här tiden och gör exakt allt. Vaknar lika tidigt som vanligt så det blir otroligt långa dagar. Men nu måste jag verkligen börja försöka sova lite innan jag skall upp igen, blir tidig väckning med så.
Love you all ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback