Take chanses sometimes it's just worth it.

[ har på känn att detta kommer bli långt inlägg ]

Dessa dagar har varit så energi drivande att jag bara skulle ha velat lägga ner mig och sova bort allt. Har varit så trött men ingen sömn har man fått heller. Musklerna värker dag ut o dag in efter storstädningen i skolan. Så när man kommer hem vill man inte göra någå annat än bara vila. fast det finns 1000 olika saker som skulle behöva göras. Någon frivillig som vill hjälpa till? 
Måste medge att jag hatar förändringar och är rädda för dom med , speciellt att släppa taget om nått man är van med och börja på helt nytt. Men denna vecka har stora förändringar skett i mitt liv. Fastän jag var osäker i början så visade de sig att det är för mitt egna bästa och 100 % vågat hälften vunnet som man säger. 
Har fått kontakt med några nya personer ( det gillas starkt ) och till hösten blir det stora förändringar för mig jobbväg.  Men ännu blir det nog en dag i taget och jag ska faktiskt njuta av mina 5 - 7 veckor med ledighet ( Det behövs verkligen ) innan man får ett stort ansvar på sig. Som sagt jag är både rädd och ser fram emot det.

För övrigt var det kalas igår och jag försökte hålla mig vaken efter att ha tagit bort vaxet från en stor korridor. hade vaxborttagningsmedel överallt när jag kom hem. Solen sken och hett var det. Efter att kalaset var slut så blev det att dra på kaffe med en pojk och sedan söka sig hemmåt igen halv 10 tiden.

Idag hade vi lite "lättare" dag på jobbet och fick sluta tidigare till och med. Sånt gillas . Skulle bara hem och byta kläder men av nån andledning blev det att sova 3 timmar, och göra mitt kaffesällskap helt i panik, när jag fick meddelande iväg om att jag startar snart men 3 timmar senare har jag inte kommit ännu. men det löste sig och vi drog ut i skogen en stund. 

Just nu sitter jag och ser på en serie i brist på annat. Eftersom det redan är fredagen den 13 och fullmåne inatt så vet man redan att sömnen inte kommer den här natten heller. Men tur så har man bästa sällskape på facebook att prata med som har samma problem med fullmånen haha. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback