latest days, so much pain

 
Förlåt för min dåliga bloggning, Senaste dagarna har bestått av extrem värk som började söndagsnatten så blev ingen sömn då utan gick omkring gråtandes halva natten innan jag fick tillfällig värkmedicin fixad ca halv 3. Det lugnade ner sig tills morgonen tills det började igen. Jobb dagen var ett rent helvete utan sömn och mycket värk, så humöret var inte det bästa när energin var på noll. Efter Jobbet blev det att sticka efter värkmedicin åt mig, så nu sitter man och knaprar i sig piller någon vecka igen. Det snöade även på Måndags morgonen så man undrade lite nog om man alls var vaken. resten av dagen blev det att försöka ta det lugnt så vilade en stund och senare mot kvällen blev det att dra in till stan ett varv. Idag har värken varit lite lindrigare men ändå olidlig, men på jobb tvingade man sig och idag har jag varit piggare än på länge, fick även efter jobbet saker gjorda som jag inte haft tid eller ork till. Har tagit allergi piller sen mitten av Februari och sovit bort dagarna eftersom jag blir trött av dom, så nu har jag en liten test på gångs och trappat ner på allergipillerna så jag ska ha lite mera energi och hållas vaken om dagarna. Hoppas på bättre sömn denna natt så man orkar i morgon med alla ärenden som måste fixas. 
Love you all <3


Detta är så jag med både värk och allergi hah. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback