Fredag - Full storm och en jävla värk.

För att vara helt ärlig vet jag inte riktigt vad jag ska skriva haha, det är full storm ute just nu och jag har sån värk att jag i morse steg upp , gick i duschen och tvätta bort hårinpackningen som jag hade i över natten, och var och klippa min farmors hår. Sedan via en butik och efter det hem igen. Värken är så stark idag att jag legat i sängen reten av dagen och otroligt nog sovit. Vet inte när jag senast fått så här mycket sömn på samma gång. På grund av att det är full storm ute så taket nästan lättar och regnet bara öser ner beslutade jag mig för att det får bli en Fredag hemma i sängen idag. Värken gjorde mitt belut ännu lättare. Så just nu sitter jag och kollar facebook och spelar på min gammla trofasta Playstation 2a haha.
Hoppas mina underbara läsare har en riktigt bra Fredag. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback