A hell week completed.

Så var det Söndag idag då. Efter en helvetes vecka så ska det bli skönt med ny vecka och nya krafter.
Onsdagen blev det akut tid till en Privat Tandläkare här i stan och han slipade ner mina tänder i hopp om att värken skulle minska så pass mycket att jag kan äta igen, eftersom hela mitt bett hade ändrats så mycket. Vilket lyckades, har varit Burana fri i 3 dagar nu. VICTORY! Skönt värre med tanke på att jag höll på bli tokig av värken och sovde bort dagarna när jag åt såna mängder Burana.
Fredagen blev det att dra ut till en stuga och sitta och grilla där. Efter att man kom hem tittade Ångesten fram och den hölli sig tills i morse så jag har även sovit bort hela den här dagen ( vaknade 6 tiden ). För övrigt har jag otroligt nog fått städat till en stor del. Finns lite kvar ännu att göra.  Detta veckoslut har varit ensamt och ångestfyllt och allt har bara varit åt helvete. Så nu skall jag bara lägga mig i sängen tillbaka och se på någon serie och försöka sova vidare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback