Papperskrig 2.0

Idag har jobbdagen gått otroligt fort. fick allt hastigt gjort och allt har rullat på som aldrig förr. Första dagen av 14 dagar som int de har varit kaos. Härligt. Fick även sluta 2 timmar tidigare bara för att jag hade så mycket pappers ärenden som måddes fixas under dagen innan allt stänger. Så första stoppet blev Kela. och fylla i papper efter papper, fråga om allt och lämna in en bunt papper dit. Går det inte igenom nu så vet jag fan int vad jag ska hitta på mer. Efter en timmes fixande i Kela blev det att fortsätta i centrum från ena platsen till andra och fixa papper och andra ärenden.
Sedan när allt var äntligen klart så drog jag iväg efter en Kakao och kom hem. 
Väl hemma sovde jag två timmar och sen fortsatte jag med att fylla i olika blanketter och nu sitter jag och lyssnar på BroKen Podcast. Kvällen har varit relativt chill men ändå fått mycket 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback