Gott nytt år! ~ 2016 ~



Så lider 2015 mot sitt slut, var har hela 2015 tagit vägen? Det är ett år sen jag spenderade nyåret hos min bror och hans fru och inte känns det som ett år sen. Även ett år sen min bil vägrade starta när jag skulle hem så det blev att buffa igång den mitt på natten. Detta år har haft sina upp och nedgångar, vissa saker har varit tuffare än andra, men här sitter man ännu. 

Min kväll detta år kommer bestå av bastu, god mat och en ( kanske två ) happy joe cider. 
I morgon blir det att dra hem och packa ihop det sista som ska med till Lappland! 
Kommer spendera första veckan av 2016 i Lappland, över 1000 km hemmifrån med en av mina bästa vänner här i världen. Kommer bli sjukt kul!
Är rädd för bilresan dock eftersom jag blir sjukt lätt åksjuk i bil och vi kommer spendera 16 timmar i bil på vägen upp dit.

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback