Korv Görans och Bastubad ♥

Efter att ha spenderat senaste veckan i Hangö blev det att dra mot Raseborg åter igen. Sådär passligt när jag var och körde omkring ringde en och hon undrade om jag hittat upp igen. Eftersom jag hittat hemmåt igen så blev det att fara till Korv Görans för första gången och äta. Det var intressant, Det var gott ,men med det priset måste det vara gott haha. Lite åt de torrare hållet var min kebab men det sjönk nog åndå. Efteråt satt vi båda i matkoma och tur för mig att inte jag hade nått jobb att fara till utan kunde bara komma hem och lägga ner mig och hoppas att det sku bli bättre, annat var det med hon den andra eftersom hon skulle på jobb direkt efteråt. 
För övrigt har det inte hänt så mycket idag, suttit och spelat spel på facebook ( såna man började spela för 3 - 5 år sen ) och sedan satt jag i bastun 2 timmar. Finns nog inget härligare än att bara sätta sig i bastun och bara glömma allt runt omkring en och sitta där och steka. ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback