#MassageMonday

Så var det måndag åter igen. Min måndag ha gått helt okey. steg upp halv 9 och tänkte att jag hinner nog ännu göra de ena o de andra innan jag ska till spa. Solen har lyst hela dagen och när jag skulle ut på en tobak konstatera jag att det var jävligt kallt ute. Man hade tydligen vant sig med + 3 och uppåt de senaste veckorna.  Börjar göra mig färdig och allt till en halv 11 och sen när jag ska kolla om jag har spa kortet med mig märker jag att jag ska en timme senare. Så jag fick ta det lugnt ännu 1 timme innan jag skulle vara där. Fick vara i stora rummet den här gången.
Det är så avslappnande att jag skulle kunde spendera en hel dag där. Som vanligt påminner dom en om att man måste dricka rikligt med vatten efteråt och jag tänkte eftersom jag ändå ska till butiken så hittar jag nog nån vattenflaska åt mig. Väl i butiken fastna jag för exakt allt annat än den där vattenflaskan, så ni kan gissa vem som hade en jävla huvudvärk nu mot kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback