when you can't sleep...

Efter att ha varit sjuk i 2 veckor med feber och influensa så är det skönt att nästan helt vara på benen igen. 
Just nu sitter jag och väntar på att bastun ska bli varm så blir det relaxing time där en stund med min Happy Joe som är i kylskåpet och bara väntar. Efter det ska jag hitta orken till att börja laga mat ännu idag , men månne inte det  går bra.
De senaste 2 veckorna har jag även fått dygnsrytmen helt åt helvetet så det har varit vakande hela nätter 2 - 4 timmars sömn vissa dagar och sedan några dagar helt utan sömn. Skyller allt på febern. och fullmånen haha. På fredagen somnade jag otroligt nog redan 10 tiden efter att varit vaken 72 timmar. Lördagens natt blev åter ingen sömn och jag vet inte hur jag ska få rytmen tillbaka. 
I morgon blir det att fara på teater ivf och måndagen blir det massage på spaet i stan. Det ska bli så skönt, känner att jag börjar få nått fast igen efter att jag legat stilla i nästan 2 veckor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback