Det blev en dag på Zoo

Halloj allihopa, här har det åter igen snart stått tomt i en månad. Men denna gång har jag egentligen ingen orsak till det förutom att jag inte bara haft inspiration. Haft en månad utan panik, utan ångest och inget som tyngt mig, vilket är så sällsynt att jag inte vet när senast det skulle ha gått såhär bra.  
Idag blev det att spontant åka in till huvudstaden och besöka Högholmen. Det är skrämmande hur länge sen jag senast besökte platsen, det är mer än 10 år sen, ändå har det varit på planerings listan de senaste 3 åren åtminstone. Så mycket har ändrat där sen dess och denna dag har varit helt underbar med att gå lite på 8 timmar runt omkring och se på djur. Ingen stress, inga måsten, ingen tid att passa. Några bilder blev det med, 241 st för att vara exakt, sedan dog kamera batteriet. 

Här är några av mina favoriter :

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback