Det märks att det är Måndag.

Idag märks det att det är Måndag. På jobbet har alla varit trötta/slöa hela dagen, vissa har påverkats värrigare av sommartiden än andra. Sedan började det regna och plötsligt kom det snö ( det krävs att det är måndag för någå sånt ). Så nu har vi fått takatalvin alla har talat om senaste veckan. Det gillas inte. Den här snön sku ha kunnat komma i Februari istället.
Men eftersom det gått en månad så var det massage tid idag och den behövdes verkligen, en dag som denna var den verkligen uppskattad. Så efter att man kommit från massagen satt man och kollade på Twitch en stund innan jag somnade. Det tar verkligen på krafterna att vara på massage. Vaknade en 10 tiden nu på kvällen och int blev ju humöre bättre av att det kommit ännu mera snö. Nåja dom har lovat plusgrader sen nästa vecka så månne int snön smälter bort då.
Men nu måste jag försöka få sömn igen eftersom det är tidig morgon imorgon och jag vill inte gå omkring som en zombie i korridorerna.
Bild från min Instagram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback