36 Hours of LiveStreaming for Charity ♥

Såhär har min Lördag och Söndag sett ut. Jag har helt ärligt bara kollar på Twitch. För er som inte vet vad Twitch är så är det en Streaming sida för spelare. Denna gång var det BradWOTO som streama och alla donationer som kom in gick till World Animal Protection Org. Jag började kolla när han började streama och jag stängde streamen när han slutade streama. 36 timmar senare.  Eftersom det har ösregnat under dessa två dagar så har jag inte ens haft dåligt samvete att sitta inne och bara kolla på när han spelat Final Fantasy XIII.
. Han var utklädd till en från spelet, Han hade goals , som han hamnade utföra i live cam, Tex, bli sminkad , bli vaxad, dricka en flaska vodka, hand flickvän hamnar skaffa en tatuering, och så mycket mer. Det var sjukt kul och bara vara med i chatten och tala med alla.

"So Kawaii"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback