Knäad av en axel - In Rinne We Trust ♥

Att ishockey är stort i Finland är ingen nyhet, Att Sverige är stora rivaler till Finland, det är ingen nyhet det heller. Men att Svenska domaren åter igen dömmer så som han gör. Det är en nyhet. Men allt gick bra, Finland vann över Ryssland och behöver inte möta Sverige nästa match. Skulle allt gå som planerat så skickar även Ryssland hem Sverige. 
Nej, jag har inget emot Sverige, så länge det inte har med Ishockey att göra. Speciellt efter dagens match mot Ryssland. Endera måste domaren skaffa glasögon åt sig eller lära sig människans anatomi.


I denna tackling dömdes Komarov för Kneeing, Ryssen blev altså knäad, men av nån andledning så har Komarov båda skrinnskorna på isen, och knäna vända åt andra hållet, medan Ryssen fick sjukt i munnen.

Men nu blir det gonatt för min del, och jag hoppas mina älskade svenska läsare inte tar åt sig av detta. Love you all <3 And remember In Rinne We Trust ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback