Bästa dagen pålänge Lolz <3

Sandra och jag drog som sagt 2 timmar tidigare till skolan idag, haha fail i tåget fail i hissen och fail i butiken.
Jag tappade min kokis och nån fick lite roligt.. Voi voi gick it bättre i kassan heller så.

Sen fick Sandra nå värre ryck och hade psykiska störningar hela morgonen, Sen gick vi rundtur etc. Voi voi, sågandet gick bra som fan.
Sen vänta vi på att timmen sku börja o då så tänkte Sandra stå på händer, och de gjord ehon, och nej voi voi hur jag fick skratt attack ännu till, sen så gjord hon de en gång till och då råkade fel personer se.
and yeah, dom stod o skratta och så skaka dom på huvu och jag vill nog int ens veta vad dom tänkte,
och jag skrattade så att jag låg på golvet.

Sen börja timmarna . och vi sku sminka varann, Sminkade Sandra 3 ggr haha. och hon sminka mig 1 gång sen var vi o åt kanin mat. Sen fick vi göra eko manikyr på 3orna jag o Sandra sku fixa åt Sofia. Det gick helt bra. sen fick även jag Eko manikyr.

Sen tog vi hangöbussen hem, och nej fyfan no va de några som fick roligt när jag o sandra började nämna om vad som hände idag, man hörde deras skratt IGEN xD

Voi voi it e de lätt när det är svårt.


men nu ska jag hoppa i , sen tillbaka hit, sen fixa mig och sen blir det bio!
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback