Facebook dag idag

Idag blev det en facebook dag igen eftersom ingen varit direkt social med mig haha.

vfd
Ida var Gay idag haha x) <3

Och annat så har dom snö i frankfurt haha. Chriss <333 Han sa att om inte jag fått snö inom 2
 dagar skulle han hämta åt mig lite haha. Han e för gullig <3 och han e snygg med haha.
Camma is the shit <3


Planerade in film och så idag men tycks inte riktigt bli så, haha. sitter o fnissar för mig själv, och har jävligt dålig humor, o allt du kunde säga var " no nej du e roli o ganska söt :) "
 Voi voi, det märks att jag har hjärnskakning haha, borde sova.. LÄNGE!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha xD men du o ja drömmer ju samma sak just nu xD vi kommer vakna o tala om dethär om några dagar kanske x'D <3

2009-12-04 @ 21:00:33
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback