FaceBook - somewhere the sun ain't shining..

Yeah denna hemsida har blivit typ vardagen för många, jag har alltid varit den som inte orkat med Facebook, mest för att det bara är dåliga minnen där, mår dåligt av att vara där ibland, men jag har ändå haft ett account där. Jag varken spelar eller nått där, bara pratar med vänner där. Men idag uppdaterade jag lite min Facebook. Laddade upp nyare bilder och så. Och jag kan helt ärligt säga att jag blev beroende av sidan.

gf

Så Lägg till Yuki Yoursic om ni är medlem på Facebook <3


Dagens FaceBook bild:

1. Sandras inlägg! xD
v




Kommentarer
Postat av: Anna

And i love you <3

2009-12-03 @ 13:53:56
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback